zondag 3 november 2013

EMA's


Hallo iedereen,

Ik heb de laatste tijd niet meer zoveel geblogd omdat ik heel erg druk ben op mijn school en werk.


Ik wou zelf nog een recensie schrijven over Jay Z waar ik heen ben geweest op 29 oktober maar die houden jullie nog van mij tegoed.

Wat ik wil melden is dat mijn vriendin kaarten heeft gewonnen voor de EMA'S en kaarten voor de gehele music week in Amsterdam! Super tof natuurlijk en ik wil jullie zo goed op de hoogte houden van wat ik allemaal ga meemaken.

Daarom start ik woensdag met een day tot day blog t/m zondag. Woensdag worden wij namelijk opgehaald door de Ziggo bus en worden we naar het hotel gebracht waar we 5 overnachtingen krijgen. Door de week heen gaan wij allemaal dingen doen en meemaken en dan op zondag naar de EMA's.

Het lijkt mij super om voor jullie en ook een beetje voor mezelf dit bij te houden.

Dus kan je er niet bij zijn of ben je geintresseerd in wat wij allemaal gaan meemaken hou deze blog dan goed in de gaten. Ik zorg er ook voor dat ik zoveel mogelijk foto's maak!

X
N







Geen opmerkingen:

Een reactie posten