zaterdag 9 november 2013

MTV Music Week dag 3.





Music Week dag 3

Vandaag moesten ik en mijn vriendin doodnormaal naar school, zij tot kwart over 12 en ik tot 4 uur. Nadat ik doodsangsten heb uitgestaan tijdens de economie les gingen we terug naar Amsterdam om meteen door te gaan naar het restaurant waar we met z'n allen wat gingen eten. 
Het was een gezellig restaurantje, en we hadden het naar ons zin. Daarna zijn we snel naar het hotel gegaan om onze spullen weg te brengen en ons klaar te maken voor de avond.

We zijn daarna naar Paradiso gegaan voor een concert van The Killers. Ikzelf kende maar een paar nummers, maar de show die ze daar neer zette was heel erg gaaf. Ze stonden namelijk een paar maanden geleden nog in een uitverkochte Ziggo Dome dus om ze nu te kunnen bewonderen in Paradiso was dan wel een mooie kans. Tijdens het concert keek ik opzij en zag ik dat een man een aanzoek deed aan zijn vriendin. Ze moest helemaal huilen en ze zei natuurlijk ja. Dat was wel heel erg mooi en schattig om dat mee te maken. Na het concert zijn we even buiten gaan staan waar op een gegeven moment de band één voor één naar buiten kwam. Een paar handtekeningen later gingen ze weg.


Toen moesten we in de stromende regen terug lopen naar het hotel want de trams reden niet meer en nu zitten we heerlijk op ons bed in de hotelkamer lekker na te kletsen over de laatste paar dagen. Morgen gaat er nog meer gebeuren en we kunnen niet wachten tot het morgen is! 

Goodnight.

X

N

Geen opmerkingen:

Een reactie posten