vrijdag 8 november 2013

MTV Music Week dag 2.


Music week dag 2


Vandaag gingen we heerlijk ontbijten in het hotel, ze hadden bacon waar ik heel erg blij mee was, verse jus en nog veel meer lekkere dingen. Dus we hebben ons lekker vol gegeten. De cruiseboot kwam ook nog even langs ons hotel gevaren, wat ook machtig mooi is om te zien.



Toen werden we om 15:00 met de bus opgehaald en naar Club Ziggo gebracht waar we een soundcheck mochten bekijken van Alain Clark. Nou wist ik al dat een soundcheck eigenlijk niet zo heel veel voorsteld maar om het mee te mogen maken is toch wel speciaal. Het was ook heel erg gezellig aangezien we 2 mensen hebben leren kennen waar we goed mee op kunnen schieten.




Daarna zijn we even met hun de Bijlmer in geweest om wat eten te scoren bij de AH en een klein hapje bij de Febo. Daarna gingen we weer terug om het concert van Krystel en Alain Clark bij te wonen. We kregen hele leuke pasjes met Guests erop, andere mensen kregen een pasje met een nummer erop, want aan het einde werden 3 nummers getrokken en die hadden dan kaarten gewonnen voor de EMA's.

Het concert van Krystel vond ik heel erg verassend, aangezien ik niet zoveel kende van haar. Maar het is een meid met power en ik herkende dan wel een paar nummers maar ik vond haar live veel beter dan wat ik had gehoord op de radio van haar. Ze deed als één na laatste een cover van Blurred Lines en toen ging het dak eraf.


Daarna kwam Alain Clark, wie ik ook altijd al goed live heb gevonden. Hij maakt lekkere muziek en doet ook leuk met het publiek. Hij deed ook een ballad die op zijn nieuwe album komt en dat was zo'n mooi nummer. Mensen in het publiek moesten een traantje wegpinken en Alain werd er zelf ook een beetje emotioneel van. Ook al liet de techniek hem soms even in steek, hij maakte er
 een leuke show van en we hebben lekker gedanst.

Nu liggen we lekker op bed en morgen gaan we even naar school overdag en daarna gaan we er weer lekker tegen aan.


Tot morgen! 

X

N

Geen opmerkingen:

Een reactie posten