donderdag 7 november 2013

MTV Music Week Dag 1



MTV music week dag 1.



Vandaag werden mijn vriendin en ik en nog meer mensen opgehaald in Rotterdam. We werden opgehaald door de grote Ziggo bus, met led lampjes en al. De koffers werden ingeladen en wij mochten naar binnen. Binnen in de bus draaide harde muziek en er zaten al wat mensen in.We kregen wat te drinken en wat te eten.



Toen we bij het hotel aankwamen (Mövenpick hotel te Amsterdam) een heel mooi en groot hotel wat mooi uitkijkt over 't IJ, kregen we ook allemaal nog een goodie bag, met daarin 2 cd's, een t-shirt en de draaiboeken per dag. Aangekomen in ons hotelkamer zijn we blij verast met het uizicht dat we hebben, het was inmiddels al avond en Amsterdam lag er mooi verlicht bij.


Snel zijn we ons gaan omkleden en klaarmaken want we gingen de Music Week starten met de MTV pop quiz in de Chigaco Social Club. Toen we daar binnen kwamen dachten we van 'nou een klein cafeetje waar is iedereen?' maar een ogenblik later opende twee deuren achterin het cafe en werden we geleid naar een veel grotere zaal met een podium, tafeltjes met kaarslicht erop en lekkere muziek aan. Op de tafels lagen vellen papier waarop je de antwoorden moest schrijven. Onze team heette de: 'MTV lovers.' 

Nou, wat ben ik mezelf tegengekomen zeg, tijdens die quiz. Ik dacht dat ik wel wat verstand
van muziek, maar dat viel wel een beetje tegen. We zijn uiteindelijk niet in de laatste top 14 gekomen. Wat we wel zijn geworden komt nog op Facebook te staan. Maar het was een heerlijke avond, ik vind de Chigaco Social Club een prachtige plaats. Gemengde mensen, met verschillende kledingstijlen, verschillende ambities, verschillende achtergronden kwamen allemaal op deze avond samen om liedjes en feitjes over de EMA's te raden.

Zeker een aanrader om daar heen te gaan als je een keer in Amsterdam bent. De pop quiz is 1x per maand, dus voor de liefhebbers, het is echt een aanrader. Je hebt gegarandeerd een leuke avond.



Dit was mijn eerste dag in de Music week in Amsterdam. Morgen gaan we weer iets anders doen, wat dat zeg ik nog niet. 

X

N


Geen opmerkingen:

Een reactie posten