dinsdag 13 augustus 2013

Katy Perry VS Lady Gaga



Hallo iedereen,

Sommige hebben het misschien al meegekregen en sommige misschien nog niet, maar de langverwachte nieuwe singles van Lady Gaga & Katy Perry zijn gisteren uitgekomen!

Ik vind allebei de dames erg goed en was ook heel erg benieuwd.

Katy Perry haar nieuwe single heet Roar!

Nadat ze meerdere publiciteit video's op Youtube had gegooid, o.a daarin een Katy die een blauwe pruik verbrandt ( die Katy bij haar vorige album vaak droeg) is de single na lang wachten gisteren eindelijk uitgebracht. Alleen was het jammer genoeg al 2 dagen eerder gelekt op het internet.
Vraag me toch af hoe dat gebeurd. Aangezien er van Beyoncé nog niks gelekt is en die volgens mij wel 150 nummers heeft opgenomen..
Maar ze heeft het alsnog goed gedaan Katy. Meestal lekken nummers of albums een paar weken voordat ze officieel worden uitgebracht.
Het nummer staat alsnog op nummer 1 in 50 landen! Dus dat zegt al genoeg! 
Katy Perry's album PRISM komt 22-10-2013 uit ( op mijn verjaardag! )

Mijn review over Roar

Ik vind dit zelf zo'n leuk nummer. Het nummer is super vrolijk, het nummer straalt kracht uit.
Het is een lekkere meezingplaat. Als je van Katy Perry der muziek houd ga je dit nummer ook zeker leuk vinden. Alleen waarom ze het promotie filmpje haar blauwe pruik verbrandt? Who knows. Want dit nummer zou ook zo van haar vorige album kunnen komen. Ze heeft er ook een leuke lyric video bij gemaakt, heel erg origineel.

Luister hieronder het nieuwe nummer van Katy Perry en bekijk meteen de lyric video:




Lady Gaga - Applause

Dit nummer zou eigenlijk pas volgende week uit komen, alleen dit nummer stond ook op het punt van lekken. Er waren al snippets gelekt. Dus Lady Gaga gebruikte twitter om aan te kondigen dat Applause eerder ging komen & ja hoor, 10 minuten later werd het nummer op heel veel radio's gedraaid. Heel goed van Gaga om het lekken voor te zijn, alleen op dezelfde dag dat Katy met haar nummer kwam. Toeval?
Ach maakt het uit, zoals Gaga nu zegt Stop the drama, start the music. Aangezien de fans van Katy en van Gaga veel ruzie begonnen te maken.
Gaga staat met het nummer op dit moment op nummer 1 in 27 landen en in 19 landen op nummer 2. Gaat ook lekker dus. Je kan het nieuwe album van Gaga, ARTPOP  nu ook al voorbestellen via Itunes! Hij komt uit op 11-11-2013.

Mijn review over Applause 


De eerste keer dat ik hem hoorde vond ik hem wel leuk maar niet geweldig. Nu ik heb voor de derde keer hoor door een goeie koptelefoon klinkt het al veel beter. Het is een lekkere dance plaat. Ze zingt in de coupletten laag wat ik erg fijn vind om naar te luisteren op de één of andere manier. Dit nummer laat je dansen. De beat vind ik ook heel erg goed, de vocals van Gaga ook. Een super lekker plaatje.

Luister hieronder naar Applause van Lady Gaga:



Ik ben erg benieuwd wat de dames met hun promo gaan doen voor hun albums. Op dit moment staat Katy daarin voor. Omdat ze iedereen in spanning hield met de publiciteits filmpjes. Alleen ik denk zomaar dat Gaga dit ook groots gaat aanpakken. Het is namelijk al een jaar (?) bekend dat haar album ARTPOP ging heten en iedereen had/heeft het er nog steeds over.

Ik kan niet wachten op de albums van de dames.

Vind je deze twee nummers leuk? Steun de artiest en koop ze via Itunes::

Roar:
https://itunes.apple.com/nl/album/roar-single/id685952873


Applause + Bestel vooruit:
https://itunes.apple.com/nl/album/artpop/id687737873



Welk nummer is jouw favoriet en naar welk album kijk je het meest naar uit? 

Laat het weten in een reactie hieronder.


Dank jullie wel voor het lezen!



X





Geen opmerkingen:

Een reactie posten