dinsdag 6 augustus 2013

Sam Smith

Hallo iedereen,

Ik wil even de aandacht vragen voor deze meneer: Sam Smith.

Ik luister nu heel veel dit nummer:

Naughty Boy Ft Sam Smith - La La La 



Echt dat nummer staat op repeat bij mij, maar ik moest toch weten wie het refrein en de coupletten zong dus ik ben op onderzoek gegaan en kwam op dit nummer uit:

Sam Smith - Lay you Down


Wat een stem heeft die vent en dit vind ik nou echt een prachtig nummer! De instrumenten en zijn stem dat zo samen vloeit, heel erg mooi! Ik kreeg helemaal kippenvel.

Hij heeft nu veel succes met het eerste nummer dat ik had gepost, hij gaat nu een tour doen door de UK. Ik heb meerdere nummers van hem gevonden wat bijna allemaal rustige  nummers zijn. Ik ben erg onder de indruk van zijn stemgeluid.

Ben je ook onder de indruk? Hier kun je meerdere social media vinden waarop je hem kunt volgen:

https://twitter.com/samsmithworld
https://www.facebook.com/samsmithworld?fref=ts


Hopelijk wordt hij een succes want ik zou niet begrijpen waarom niet. Alleen misschien wat meerdere up tempo nummers maken want daar ben ik wel benieuwd naar!

Sam Smith - The Lonely Hour



Dank je wel voor het lezen

X

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten