zondag 28 juli 2013

Even voorstellen.

Hallo allemaal,


Het leek mij leuk om toch eens te gaan beginnen met bloggen.
Om muziek te reviewen en jullie kennis te laten maken met de muziek die ik luister.

Nee, ik hou niet alleen maar van R&B en ook niet alleen van Rock. Ik hou van alle soorten muziek dus dat zal je zeker ook terug vinden op mijn blog.

Voor de rest ben ik de laatste tijd bezig met mode. Goedkope mode om precies te zijn. Mode hoeft niet duur te zijn. Daarom zal ik ook voortdurrend tips voor goedkope en leuke winkeltjes/kleding hier op zetten.

Ik leef zeker met de dag, daarom zullen hier ook tips op komen te staan om goed door je dag/week/maand/jaar te komen. Wat er ook in je leven aan de hand is.

Iets over mijzelf:

Ik woon in Hoofddorp, ik woon zelfs samen met mijn vriend. We zijn nu bijna 2 jaar samen.
Ik ben 20 jaar oud en ben afgestuurd aan de Theater Artiest opleiding in Haarlem. Ik begin in september aan de opleiding Art & Economics op het HKU in Utrecht.

Ik hoop dat jullie deze blog leuk gaan vinden net zo leuk als ik om het te maken!

x

N

Geen opmerkingen:

Een reactie posten